Terug naar overzicht
18 feb. 2022 - Aankondiging van een opdracht

Levering bureaustoelen 2022-2026 inclusief optiejaren

Gemeente Veenendaal
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
Gemeente Veenendaal heeft behoefte aan een Raamovereenkomst voor de levering van bureaustoelen. Met de te sluiten Raamovereenkomst naar aanleiding van deze aanbesteding, dienen de volgende doelstellingen te worden behaald: • vlotte levering van bureaustoelen voor op kantoor en voor medewerkers thuis; • een vlotte en correcte afhandeling van (fabrieks)garantie reparaties; • uniforme uitstraling van bureaustoelen op de werkplek; • duurzame verwerking van afgeschreven bureaustoelen; • een fijne werkplek op kantoor met goed instelbare bureaustoelen Buiten de scope van deze aanbesteding vallen maatwerk bureaustoelen en andersoortige stoelen.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Bureaustoel, zitmeubelen, stoelen
Hoofdopdracht (CPV-code)
39110000-6 Zitmeubelen, stoelen en aanverwante producten, en bijbehorende onderdelen
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
348585
Referentienummer
-
PB/S nummer
2022/S 036-092278
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
4 mei 2022, 13:00

Gerelateerde publicaties

  • 29 jun. 2022
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 21 mrt. 2022
    Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie
  • 18 feb. 2022
    Aankondiging van een opdracht