Terug naar overzicht
5 aug. 2021 - Aankondiging van een opdracht

Marktconsultatie Contact Center as a Service (CCaaS)

De Dienst voor het kadaster en de openbare registers (het Kadaster)
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
Het Kadaster wil door middel van deze marktconsultatie een duidelijk beeld te krijgen in het marktaanbod van oplossingen en mogelijkheden op het gebied van Contact Center as a Service (CCaaS), omnichannel-mogelijkheden en andere aanpalende mogelijkheden op het gebied van CCaaS. Daarnaast wenst het Kadaster inzicht in de mogelijkheden tot interoperabiliteit. Tevens wil het Kadaster weten op welke manier zij geholpen kan worden bij de overgang naar de cloud en wat er daarbij van het Kadaster wordt verwacht. Deelname aan dit marktonderzoek leidt niet tot automatische deelname aan een eventueel te houden aanbestedingsprocedure.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
CCaaS, Contact, Center, contactcenter, omnichannel
Hoofdopdracht (CPV-code)
48510000-6 Communicatiesoftware
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
324328
Referentienummer
-
PB/S nummer
2021/S 151-399812
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
16 sep. 2021, 0:00

Gerelateerde publicaties

Geen