Terug naar overzicht
9 jun. 2022 - Aankondiging van een opdracht

PC Regeling

Gemeente Amsterdam, afdeling ICT
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
Via de PC-regeling wordt aan lagere- en middelbare school jongeren uit minima gezinnen een laptop of tablet in eigendom gegeven. De Opdracht betreft een levering met aanvullende diensten. Opdrachtgever binnen de Gemeente is de Directie Inkomen, Armoedebestrijding. De Amsterdamse agenda voor armoede en schulden 2019-2022 heeft zes pijlers: 1. Perspectief op een betere toekomst; 2. Kansen voor kinderen en jongeren; 3. Preventie van armoede en schulden; 4. Amsterdam vrij van problematische schulden; 5. Meedoen zonder belemmeringen; 6. Financiële ruimte door inkomensondersteuning. De Opdracht ligt binnen de tweede pijler ‘kansen voor kinderen en jongeren’. De regelingen in deze pijler - het kindtegoed, de PC-regeling, een scholierenvergoeding en een reiskostenvergoeding bij voorzieningen - zijn toegespitst op kinderen en jongeren uit minima-gezinnen. Zie https://www.amsterdam.nl/werk-inkomen/hulp-bij-laag-inkomen/regelingen-alfabet/gratis-laptop-tablet-basisschool/

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Latops, Tablets, Jongeren
Hoofdopdracht (CPV-code)
30213000-5 Personal computers
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
72253000-3 Helpdesk- en ondersteuningsdiensten
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
363790
Referentienummer
AICT 2022-0026
PB/S nummer
2022/S 111-310775
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
23 aug. 2022, 14:00

Gerelateerde publicaties

  • 13 nov. 2022
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 9 jun. 2022
    Aankondiging van een opdracht