Terug naar overzicht
22 mei 2019 - Aankondiging van een opdracht

Kantoormeubilair gemeente Geldrop-Mierlo

Gemeente Geldrop-Mierlo
Omschrijving
De overeenkomst bestaat uit de gebruiksklare levering van meubilair als gedefinieerd in het programma van eisen in hoofdstuk 2 van het aanbestedingsdocument. De opdracht betreft een  eenmalige levering en gebruiksklare installatie van (kantoor) meubilair. Het meubilair moet uiterlijk op 1 november 2019 gebruiksklaar op het gemeentehuis zijn geïnstalleerd door opdrachtnemer.  Algemene doch belangrijke doelstellingen van deze opdracht zijn: Comfort, ergonomie en gebruiksgemak van het te leveren meubilair;Esthetiek: de gemeente streeft naar een harmonische, professionele uitstraling van het werkplekmeubilair, tevens in relatie tot het meubilair dat zich op de begane grond van het gemeentehuis bevindt;Nazorg: serviceondersteuning bij gebruikersvragen, melden van defecten en reparatieverzoeken. Belangrijkste plaats van uitvoering: gemeente Geldrop-Mierlo

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Hoofdopdracht (CPV-code)
39130000-2 Kantoormeubilair
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
39100000-3 Meubilair
39130000-2 Kantoormeubilair
39153000-9 Meubilair voor conferentiezaal
39157000-7 Onderdelen van meubilair
50850000-8 Reparatie en onderhoud van meubilair
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
225240
Referentienummer
BIZOB-2017-GEL-JAT-02523
PB/S nummer
2019/S 101-243956
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
14 aug. 2019
Voltooiing opdracht
1 nov. 2019
Sluitingsdatum
-

Gerelateerde publicaties

  • 28 nov. 2019
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 22 mei 2019
    Aankondiging van een opdracht