Waarom kan ik niet inloggen?

Oorzaak en mogelijke oplossing zijn afhankelijk van uw type account en inlogmiddel.

Nederlandse onderneming

Kunt u niet inloggen met eHerkenning, dan kan dat een aantal oorzaken hebben:

  • Er is een probleem met eHerkenning. Gebruik de eenmalige inlog met een TAN-code via het inlogscherm.
  • U bent de inloggegevens van uw eHerkenningsmiddel vergeten. Neem contact op met uw eHerkenningsleverancier.
  • U heeft zich nog niet geregistreerd in TenderNed. Maak een account aan voor uw onderneming.

Kunt u nog steeds niet inloggen? Neem dan contact op met onze Servicedesk.

Aanbestedende dienst, Buitenlandse onderneming of Interesseprofiel

U heeft bij het aanmaken van uw account in TenderNed een gebruikersnaam en wachtwoord ingesteld. Lukt inloggen met deze gegevens niet? Controleer dan of een van de onderstaande situaties van toepassing is:

  • U bent uw gebruikersnaam of wachtwoord vergeten. Vraag deze op via het inlogscherm.
  • U krijgt de melding dat uw account gedeactiveerd of geblokkeerd is. Neem contact op met de Servicedesk van TenderNed.

Kunt u nog steeds niet inloggen? Neem dan contact op met onze Servicedesk.

Naar boven
Logo Rijksoverheid - Naar beginpagina van Tenderned.nl