Waarom kan ik niet inloggen?

Oorzaak en mogelijke oplossing zijn afhankelijk van uw type account en inlogmiddel. Wij zetten ze hieronder op een rij.

Nederlandse onderneming (eHerkenning)

Kunt u niet inloggen met eHerkenning, dan kan dat een aantal oorzaken hebben:

Kunt u nog steeds niet inloggen? Neem dan contact op met onze servicedesk.

Aanbestedende dienst, buitenlandse onderneming of gebruiker zonder organisatie

U heeft bij het aanmaken van uw account in TenderNed een gebruikersnaam en wachtwoord ingesteld. Lukt inloggen met deze gegevens niet? Controleer dan of een van de onderstaande situaties van toepassing is:

  • U bent uw gebruikersnaam of wachtwoord vergeten. U kunt deze opvragen/opnieuw instellen.
  • Houd er rekening mee dat het wachtwoord hoofdlettergevoelig is.
  • U krijgt de melding dat uw account gedeactiveerd of geblokkeerd is. Neem contact op met de servicedesk van TenderNed.

Kunt u nog steeds niet inloggen? Neem dan contact op met onze servicedesk.

Naar boven