Terug naar overzicht
9 jan. 2017 - Aankondiging van een gegunde opdracht

Intranet

Algemene Rekenkamer
Aanmelden op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
De Algemene Rekenkamer wenst per 1 juli 2017, over een nieuw intranet te beschikken. Daartoe is men op zoek naar een Leverancier die het ontwerp, de bouw en implementatie van een nieuw intranet uit handen neemt. Deze leverancier zal verantwoordelijk worden voor de totstandkoming en instandhouding van het nieuwe intranet waarbij hij tevens verantwoordelijk is voor de te maken koppelingen met relevante applicaties van de Algemene Rekenkamer, voor de levering van een nieuw open source Content Management Systeem en optioneel een Enterprise Search Engine.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Niet-openbaar
Trefwoorden
intranet, cms, software
Hoofdopdracht (CPV-code)
48220000-6 Software voor internet en intranet
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
72212220-7 Diensten voor ontwikkeling van software voor internet en intranet
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
Agglomeratie ’s-Gravenhage (NL361)
TenderNed-kenmerk
107206
Referentienummer
-
PB/S nummer
2017/S 007-010048
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
10 aug. 2016, 13:00

Gerelateerde publicaties

  • 9 jan. 2017
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 29 jun. 2016
    Aankondiging van een opdracht