Terug naar overzicht
18 jul. 2025 - Vooraankondiging die alleen ter informatie wordt gebruikt - algemene richtlijn

Inkoopdienstverlening

Gemeente Utrecht
Omschrijving
De raamovereenkomsten zijn bedoeld voor het succesvol begeleiden en afronden van (Europese) aanbestedingen door externe inkoopadviseurs wanneer de eigen capaciteit ontoereikend is. Dit betekent dat de inkoopadviseur, in nauwe samenwerking met de interne opdrachtgever en betrokken stakeholders, het volledige proces van voorbereiding tot afronding zorgvuldig coördineert en uitvoert.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Aard van de opdracht
Raamovereenkomst
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
inkoopadviseurs, aanbestedingen, externe inkoopadviseurs, inkoopadviesbureau
Hoofdopdracht (CPV-code)
79000000-4 Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
79610000-3 Plaatsing van personeel
79621000-3 Diensten voor de terbeschikkingstelling van kantoorpersoneel
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
Utrecht (NL35)
TenderNed-kenmerk
537797
Referentienummer
2025F&I480
PB/S nummer
471975-2025
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
7 okt. 2025, 9:00

Gerelateerde publicaties

  • 20 jul. 2025
    Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling
  • 18 jul. 2025
    Vooraankondiging die alleen ter informatie wordt gebruikt - algemene richtlijn