Terug naar overzicht
15 jul. 2025 - Aankondiging gegunde opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling

IBT-Helmen

Inkoop Uitvoeringscentrum Dienst Justitiële Inrichtingen (IUC DJI)
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
Het Intern Bijstand Team (IBT) van de Dienst Justitiële Inrichtingen kan worden ingezet bij de handhaving van de orde en of veiligheid in de inrichting en het beheersbaar maken van incidenten met een verhoogd veiligheidsrisico. Leden van het IBT beschikken over een gestandaardiseerde uitrusting bestaande uit beschermende kleding en materieel. Deze wordt uitgereikt zodat zij hun taken goed en veilig kunnen uitvoeren. Deze aanbesteding gaat over de IBT-Helmen.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Aard van de opdracht
Raamovereenkomst
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
helm, helmen, hoofdbescherming
Hoofdopdracht (CPV-code)
18444110-7 Helmen
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
35113000-9 Veiligheidsuitrusting
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
510331
Referentienummer
11-DJI-IBTKLEDING-25
PB/S nummer
462284-2025
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
31 mrt. 2025, 12:00

Gerelateerde publicaties

  • 15 jul. 2025
    Aankondiging gegunde opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling
  • 16 feb. 2025
    Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling