Terug naar overzicht
22 jun. 2025 - Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling

Bedrijfsafval

Gemeente Almere
Inschrijven kan nog 78 dagen
Omschrijving
Gemeente Almere zoekt een leverancier voor het ophalen en (laten) verwerken van bedrijfsafval dat de gemeente en haar gebruikers/klanten produceren in de circa 75 gemeentelijke objecten. Het bedrijfsafval wordt waar mogelijk gescheiden ingezameld. De opdracht bestaat daarnaast uit het leveren van inzamelmiddelen en het leveren van adviesdiensten op het gebied van afvalinzameling. Ondernemers die aan de minimumeisen voldoen, al dan niet in de vorm van een samenwerkingsverband of door een beroep te doen op derden, worden van harte uitgenodigd een inschrijving in te dienen.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Aard van de opdracht
Raamovereenkomst
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
bedrijfsafval, afvalstromen, afvalinzameling, afvalverwerking, afvalinzamelmiddelen
Hoofdopdracht (CPV-code)
90510000-5 Afvalverzameling en -verwerking
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
90510000-5 Afvalverzameling en -verwerking
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
Flevoland (NL23)
TenderNed-kenmerk
533424
Referentienummer
IA2024.07.12
PB/S nummer
408488-2025
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
30 sep. 2025, 12:00

Gerelateerde publicaties

Geen