Terug naar overzicht
20 jun. 2025 - Aankondiging in geval van vrijwillige transparantie vooraf - algemene richtlijn

Voorgenomen uitsluitend recht, inzameling van huishoudelijk afval en daarvoor noodzakelijke dienstverlening

Gemeente Altena
Omschrijving
De inzameling van huishoudelijk afval en daarvoor noodzakelijke dienstverlening voor wat betreft: • Huis aan huis inzameling van gft-, restafval, P(M)D en + en behelst niet de verwerking van dit huishoudelijk afval. Het gaat hierbij in hoofdzaak om de inzameling in minicontainers voor wat betreft gft- en restafval en oud papier, en P(M)D in losse zakken. Een deel van de inzameling van het afval vindt plaats in (ondergrondse en bovengrondse) verzamelcontainers; • Inzameling van verpakkingsglas in verzamelcontainers (boven- en ondergronds) in één of meerdere fracties (brengvoorziening); • Inzameling op afroep van grof huishoudelijk en grof tuinafval; • Inzameling en verwerking aan incontinentiemateriaal, inclusief de huur van de rolcontainers (brengvoorziening); • Transport, containerhuur en verwerking van de afvalstromen op de milieustation (brengvoorziening). Het betreft een uitsluitend recht voor de duur van 10 jaar ingaande op 1 januari 2026, waarbij de gemeente Altena veel waarde

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Aard van de opdracht
Overheidsopdracht
Procedure
Onderhandeling zonder bekendmaking
Trefwoorden
Hoofdopdracht (CPV-code)
90511200-4 Ophalen van huisvuil
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
90500000-2 Diensten op het gebied van vuilnis en afval
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
Midden-Noord-Brabant (NL415)
TenderNed-kenmerk
533226
Referentienummer
K011604
PB/S nummer
398978-2025
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
-

Gerelateerde publicaties

Geen