De vraag die vanuit de provincie Utrecht in de markt zal worden gezet betreft print-, copy- en scan-dienstverlening. De dienstverlening bestaat in ieder geval uit het volgende:
a) Het leveren als dienst van apparatuur en software voor printen, kopiëren en scannen, inclusief reparatie, onderhoud en verbruiksartikelen op de locaties Provinciehuis, Remise, Huis ter Heide, De Meern, Paushuize en Archeologisch depot van Aanbestedende dienst;
b) Volg-mij beveiligd afdrukken inclusief het opzetten en beheren van de print-queues (en software) die daarvoor nodig is;
c) Onsite dienstverlening (op locatie Provinciehuis) voor het bijvullen van papier, toners, voor het verhelpen van kleine verstoringen en het geven van instructies aan eindgebruikers;
d) Service management en rapportages (ten aanzien van volumes en beschikbaarheid versus KPI’s).
e) Een printdienstverlening die blijvend aansluiting houdt bij de veranderende IT omgeving, de migratie naar de cloud, zie Bijlage11 en par. 2.5 leidraad.