Terug naar overzicht
19 jun. 2025 - Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling

Digiborden

Stichting Carmelcollege
Inschrijven kan nog 73 dagen
Omschrijving
Carmelcollege wil één raamovereenkomst afsluiten met maximaal één leverancier. Deze leverancier zal verantwoordelijk zijn voor: * Het leveren van de digiborden; * Het installeren en configureren van de digiborden; * Het leveren en waar nodig installeren van randapparatuur om de digiborden goed te laten werken; * Nazorg leveren voor de geïnstalleerde digiborden. * Trainen van de (eind)gebruikers en beheerders om optimaal gebruik te kunnen maken van de digiborden.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Aard van de opdracht
Raamovereenkomst
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Digiborden, installeren, leveren, randapparatuur
Hoofdopdracht (CPV-code)
30231320-6 Touchscreenmonitors
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
30195500-7 Schoolborden of toebehoren
30231300-0 Beeldschermen
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
OOST-NEDERLAND (NL2)
TenderNed-kenmerk
531680
Referentienummer
-
PB/S nummer
395797-2025
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
29 sep. 2025, 10:00

Gerelateerde publicaties

Geen