Terug naar overzicht
18 jun. 2025 - Aankondiging gegunde opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling

School- en kantoormeubilair

Stichting Openbaar Voortgezet Onderwijs Utrecht
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
De Opdracht betreft de advisering, levering, montage, instructie en nazorg van school- en kantoormeubilair voor de locaties van Opdrachtgever zoals genoemd in paragraaf 1.2 van deze aanbestedingsleidraad. Opdrachtnemer dient de Opdracht uit te voeren conform het programma van eisen zoals opgenomen in Bijlage 1. Opdrachtgever behoudt zich het recht voor om gedurende de Overeenkomst (school)locaties op- en af te schalen. Maatwerkmeubilair en bijzonder meubilair voor praktijklokalen behoren niet tot de scope van de opdracht.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Aard van de opdracht
Raamovereenkomst
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
schoolmeubilair, kantoormeubilair, meubilair
Hoofdopdracht (CPV-code)
39100000-3 Meubilair
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
Utrecht (NL35)
TenderNed-kenmerk
513567
Referentienummer
-
PB/S nummer
392861-2025
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
8 apr. 2025, 9:00

Gerelateerde publicaties

  • 18 jun. 2025
    Aankondiging gegunde opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling
  • 26 feb. 2025
    Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling