Terug naar overzicht
5 jun. 2025 - Aankondiging gegunde opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling

Nieuw (circulair) kantoormeubilair

Gemeente Roermond
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
Met deze aanbesteding wil de gemeente zorgdragen voor kantoormeubilair op alle gemeentelijke kantoorlocaties dat voldoet aan de actuele eisen en normen van de Arbowet inzake kantoorinrichting. Daarnaast wordt gekeken naar de duurzaamheidsaspecten van het aan te schaffen kantoormeubilair. Het nieuwe kantoormeubilair sluit wat betreft look en feel aan op de premièreverdieping van het Stadskantoor. Als laatste wil de gemeente maximaal ontzorgd worden. Om dit alles te realiseren sluit zij met één leverancier een raamovereenkomst. Er wordt een productlijn voor de gemeente Roermond samengesteld.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Hoofdopdracht (CPV-code)
39130000-2 Kantoormeubilair
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
Midden-Limburg (NL422)
TenderNed-kenmerk
506286
Referentienummer
21496-2024
PB/S nummer
362381-2025
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
11 mrt. 2025, 10:00

Gerelateerde publicaties

  • 5 jun. 2025
    Aankondiging gegunde opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling
  • 17 jan. 2025
    Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling