Terug naar overzicht
30 mei 2025 - Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling

Hybride vergadermiddelen

Gemeente Haarlem
Inschrijven kan nog 2 dagen
Omschrijving
Het beoogde resultaat van de Opdracht is dat een gespecialiseerde leverancier als Opdrachtnemer op basis van de afgesloten Raamovereenkomst gezamenlijk met Opdrachtgever hybride vergadermiddelen kan implementeren op ongeveer 70 vergaderlocaties die Opdrachtgever in beheer heeft. De vergaderlocaties faciliteren de samenwerking tussen ruim 1.700 medewerkers van de gemeente Haarlem en Zandvoort. Ter uitvoering van de Raamovereenkomst dient Opdrachtnemer op basis van bewezen kennis en kunde zorg te gaan dragen voor een op maat gemaakt advies voor de inrichting van bestaande en nieuwe hybride vergaderlocaties rekening houdend met de bestaande inrichting. Op basis van dit advies dienen hybride vergadermiddelen geleverd, geïmplementeerd en ingericht te worden. Optioneel kan Opdrachtnemer een storingsovereenkomst aanbieden.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Aard van de opdracht
Overheidsopdracht
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Hybride vergadermiddelen
Hoofdopdracht (CPV-code)
72000000-5 IT-diensten: adviezen, softwareontwikkeling, internet en ondersteuning
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
529612
Referentienummer
2025487984
PB/S nummer
348488-2025
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
21 jul. 2025, 12:00

Gerelateerde publicaties

Geen