Terug naar overzicht
17 mei 2025 - Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling

Kantoormeubilair

De Bedrijfsvoeringspartner (Barendrecht, Albrandswaard, Ridderkerk, De Bedrijfsvoeringspartner)
Inschrijven kan nog 16 dagen
Omschrijving
Het kernassortiment bestaat uit de volgende producten: • Zit/sta bureau elektrisch (enkel en duo); • Akoestisch tussenschot; • Bureaustoel. een samenwerkingspartner bij inrichtingsvraagstukken als het gaat om: • Projectmanagement; • Interieurontwerp; • Het opleveren van (3D) tekeningen; • Meubelmanagement; • Preventief en correctief onderhoud; • Inzet en gebruik van meubilair op een duurzame en circulaire manier.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Hoofdopdracht (CPV-code)
39130000-2 Kantoormeubilair
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
519273
Referentienummer
-
PB/S nummer
321014-2025
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
7 jul. 2025, 13:00

Gerelateerde publicaties

Geen