Terug naar overzicht
8 mei 2025 - Marktconsultatie

Marktconsultatie Omnichannel klantcontactplatform gemeente Venlo

Gemeente Venlo
Omschrijving
De gemeente start een marktconsultatie om inzicht te krijgen in de beschikbare oplossingen binnen de markt en de (on)mogelijkheden van deze systemen. Het doel van deze marktconsultatie is om te verkennen welke innovaties en functionaliteiten er beschikbaar zijn en hoe deze aansluiten bij de behoeften van de gemeente. Aanleiding voor deze consultatie is dat de gemeente het toekomstig gebruik van de huidige oplossing wil heroverwegen. Door in gesprek te gaan met marktpartijen wil de gemeente een goed beeld krijgen van de verschillende mogelijkheden, eventuele beperkingen en de best passende oplossing voor de toekomst. Deze marktconsultatie is nadrukkelijk geen aanbesteding, maar een verkennend traject om de markt te informeren en input op te halen. De verkregen informatie zal worden gebruikt om eventuele vervolgstappen in het proces te bepalen.

Details

Type opdracht
Leveringen
Trefwoorden
Omnichannel, Work Force Management, Multichannel, routeringsplatform
Hoofdopdracht (CPV-code)
48000000-8 Software en informatiesystemen
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
519921
Referentienummer
438182
PB/S nummer
-
Europees of nationaal
Nationaal

Planning

Sluitingsdatum marktconsultatie
2 jun. 2025

Gerelateerde publicaties

Geen