Terug naar overzicht
26 apr. 2025 - Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling

Raamovereenkomst inhuur IT infra- en informatiebeveiliging specialisten

Gemeente Apeldoorn, team Inkoop
Inschrijven kan nog 9 dagen
Omschrijving
De gemeente heeft in voorkomende gevallen behoefte aan tijdelijke versterking van de afdeling Informatie en/of specifieke deskundigheid door ICT-specialisten. Deze behoefte is in veel gevallen urgent en hiervoor maakt de gemeente regelmatig gebruik van de inzet van flexibele arbeidskrachten. Het inhuren van personeel van externe partijen biedt de gemeente een gewenste mate van flexibiliteit. Door middel van deze Europese openbare aanbesteding wil de gemeente komen tot een raamovereenkomst met maximaal drie partijen die op basis van detachering snel geschikte kandidaten kunnen leveren.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Inhuur, IT, infraspecialisten, informatiebeveiliging specialisten, Detachering
Hoofdopdracht (CPV-code)
79620000-6 Diensten voor de terbeschikkingstelling van personeel, met inbegrip van tijdelijk personeel
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
511344
Referentienummer
-
PB/S nummer
272973-2025
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
24 jun. 2025, 10:00

Gerelateerde publicaties

Geen