In de aanloop naar nieuwe contracten per 1 januari 2026 gaan we graag met geïnteresseerde aanbieders in dialoog over de uitvoeringsvoorwaarden. We doen dat in meerdere sessies.
Aanmelden voor de sessies via een bericht op TenderNed. Daarna ontvangt u een outlook vergaderverzoek met nadere details.
20 februari 2025 14:00 tot 16:00 uur
Locatie: lunchkamer 1&2 stadskantoor Schiedam
Onderwerp: Wachtlijstbeheer en verplicht accepteren cliënten
11 maart 2025 van 10:00 tot 12:00
Locatie: Rogplus- Maassluis
Onderwerp: Productbeschrijvingen, inclusief time-out voorzieningen en 24uurs toezicht/nabjheid.
11 maart 2025 van 12:00 tot 14:00 (alleen voor safehouses)
Locatie: Rogplus- Maassluis
Onderwerp: Product Safe Houses
27 maart 2025 van 10:00 tot 12:00
Locatie: Rogplus- Maassluis
Onderwerp: Zorgmijdende clienten (WAS: Verplichte acceptatie cliënten) en op- en afschalen begeleiding
29 april 2025 van 10:00 tot 12:00
Locatie: Rogplus- Maassluis
Onderwerp: Kwaliteitstoetsing/Kpi's
15 mei 2025 van 10:00 tot 12:00
Locatie: Rogplus- Maassluis
Onderwerp: Tarieven en eventueel opleidingenmix
3 juni 2025 van 10:00 tot 12:00
Locatie: Rogplus- Maassluis
Onderwerp: Alle inkoopdocumenten