Terug naar overzicht
23 apr. 2025 - Aankondiging gegunde opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling

Verandermanager

Kamer van Koophandel
Omschrijving
Ben jij een ervaren interim verandermanager die graag impact maakt? Wil jij samen met een collega Teamleider Kwaliteit de afdeling herijken en de gewenste veranderingen doorvoeren en de mensen daarin meenemen? Dan is deze interim opdracht bij KVK wellicht jouw volgende uitdaging!Als interim Verandermanager werk je nauw samen met een teamleider kwaliteit om het Kwaliteitsteam naar een hoger niveau te brengen. Het team is gevestigd op twee locaties (Arnhem en Utrecht) en staat aan de vooravond van belangrijke ontwikkelingen. Door verdere digitalisering en automatisering verandert de rol van het Kwaliteitsteam. De huidige situatie met twee teams waarin reactieve taken en de meer pro actieve taken door elkaar lopen vraagt om een herijking. Een herijking willen we graag doen waarbij vragen spelen als welke taken willen we nu echt door het kwaliteitsteam laten doen? Welke focus en thema?s zijn nu echt het allerbelangrijkste voor KVK? Hoe geven we hier het best invulling aan met de mensen en de organisatie er omheen? Hoe moeten we het kwaliteitsteam positioneren binnen de divisie en binnen KVK zodat het optimaal bijdraagt aan de KVK doelen? Dit zijn vragen die we graag door een ervaren manager beantwoord zien. Om dit vervolgens uit te werken in een plan van aanpak en mogelijke wijziging voor de afdeling qua positionering. Het plan van aanpak zien we graag uitgevoerd worden waarbij ook van belang is de medewerkers hier zorgvuldig in mee te nemen en op persoonlijk vlak ook te bepalen wat dit betekent voor hun ontwikkeling. Kort samengevat. Samen met jouw collega teamleider zet je de visie uiteen, bepaal je de verandering en geef je sturing aan deze transitie, zorg je voor draagvlak en stimuleer je de teamleden om mee te groeien met de veranderingen. Wat ga je doen?? Opstellen van de visie en beoogde verandering voor het totale team (doelen, focus, organisatie etc.);? Samenwerken met de teamleider kwaliteit om het team te versterken en te begeleiden in de transitie, maar zorg je ook voor de individuele aandacht en ontwikkeling van elke medewerker;? Bewaken van de reeds bepaalde KPI?s en resultaten van de afdeling Het huidige werk moet uitgevoerd worden ten tijde van de transitie;? Overzicht houden en verbinding leggen, zowel binnen als buiten het team, met name intensivering in de samenwerking met de Backoffice;? Cre?ren van een positieve en stimulerende werksfeer waarin teamleden zich kunnen ontwikkelen;? Helder communiceren en tactvol omgaan met complexe situaties;? Zorgt voor een goede afronding en kennisoverdracht wanneer de opdracht rond is. Wat vragen wij?? Ruime ervaring in leidinggeven en verandermanagement;? Affiniteit met en kennis van kwaliteitsmanagement;? HBO werk- en denkniveau;? Minimaal 3 jaar relevante leidinggevende ervaring;? Een analytisch vermogen; je ziet de grote lijnen ?n hebt oog voor detail;? Vaardigheid in het leggen en onderhouden van verbindingen binnen en buiten het team;? Een positieve en spontane persoonlijkheid, gecombineerd met standvastigheid en assertiviteit;? De capaciteit om het team te motiveren en te begeleiden naar verdere ontwikkeling.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Aard van de opdracht
Raamovereenkomst
Procedure
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Trefwoorden
?, ?, ?, ?, ?
Hoofdopdracht (CPV-code)
79620000-6 Diensten voor de terbeschikkingstelling van personeel, met inbegrip van tijdelijk personeel
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
523566
Referentienummer
1139
PB/S nummer
-
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
-

Gerelateerde publicaties

Geen