Dit is GEEN ZZP opdracht. Gezien de aard van de werkzaamheden en de afschaffing van Handhavingsmoratorium schijnzelfstandigheid per 1-1-2025, zijn ZZP'ers uitgesloten van gunning. De opdracht is beoordeeld aan de hand van het Deliveroo arrest en de laatste otnwikkeling omtrent wet dba. Er is sprake van inbedding van werkzaamheden binnen de organisatie en is onder leiding en toezicht van het afdelingshoofd Financi?n. Wij zijn op zoek naar een P&C Co?rdinator Financi?n met ervaring in het co?rdineren van de P&C documenten. Je komt te werken voor de ambtelijke organisatie AA die werkzaam is voor de gemeentebesturen van Amstelveen en Aalsmeer. Twee gemeentebesturen, bediend door ??n ambtelijke organisatie.Je co?rdineert ??n of meerdere P&C-producten (bestuursrapportage, begroting, jaarrekening) voor de gemeente Aalsmeer, waarbij je zorgdraagt voor een compleet document. Dit doe je samen met collega co?rdinatoren in de AA-organisatie en de concern adviseur financi?n van de gemeente Aalsmeer. Je bent verantwoordelijk voor het boekwerk, goede communicatie en betrouwbare oplevering van de eindproducten. Als P&C co?rdinator ligt jou focus op het cijferwerk en het opleveren van het boekwerk met behulp van Lias. De opdracht is allereerst een ziektevervanging van de bestaande P&C Co?rdinator. De duur is vooralsnog 6 maanden, waarbij er een mogelijkheid is tot verlenging. Deze verlenging wordt voor afloop van de opdracht besproken en de exacte duur is nu nog niet bekend.