Terug naar overzicht
16 apr. 2025 - Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling

Uitzend- en Payrollkrachten

Stichting NHL Stenden Hogeschool
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
Deze aanbestedingsprocedure heeft betrekking op de Europese Openbare aanbesteding Uitzend- en Payrollkrachten voor alle locaties van Stichting NHL Stenden Hogeschool, mede namens NHL Stenden Hospitality Group B.V. Het doel is middels een aanbesteding te komen tot een (raam)overeenkomst met één (1) Inschrijver voor de komende 24 maanden, met een verlengingsoptie van viermaal 12 maanden (48 maanden), in totaal inclusief de initiële vaste looptijd maximaal 72 maanden. De af te sluiten overeenkomst heeft als verwachte ingangsdatum 1 juli 2025. NHL Stenden heeft de behoefte om Uitzend- en Payrollkrachten op uitzendbasis in te zetten op (onderwijs)ondersteunende functies wegens piek, (langdurig) ziek, zwangerschapsverlof of specifieke werkzaamheden waarin zij voorzien wil worden. Daarnaast bestaat de wens om gebruik te kunnen maken van payroll voor de tijdelijke inzet op onderwijsondersteunende en onderwijsgevende functies of als alternatief voor de inhuur van een ZZP’ers.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Uitzendkrachten, Payroll, Flexibele krachten
Hoofdopdracht (CPV-code)
79620000-6 Diensten voor de terbeschikkingstelling van personeel, met inbegrip van tijdelijk personeel
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
79621000-3 Diensten voor de terbeschikkingstelling van kantoorpersoneel
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NOORD-NEDERLAND (NL1)
TenderNed-kenmerk
517196
Referentienummer
-
PB/S nummer
258037-2025
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
26 mei 2025, 12:00

Gerelateerde publicaties

  • 16 apr. 2025
    Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling
  • 28 mrt. 2025
    Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling