De gemeente Apeldoorn is gestart met de voorbereiding van het inkooptraject voor woningvoorzieningen op het gebied van Wmo. Het voornemen is om per 1 januari 2026 de nieuwe overeenkomst(en) in te laten gaan.
Ter voorbereiding op de inkoopprocedure organiseert de gemeente Apeldoorn een marktconsultatie. De resultaten van de marktconsultatie kunnen worden meegenomen in de uiteindelijke aanbestedingsdocumenten.
De marktconsultatie bestaat uit twee rondes, waarbij de volgende onderwerpen centraal staan:
• Ronde 1: uitgangspuntennotitie inkoop woonvoorzieningen Wmo;
• Ronde 2: vragen over onderwerpen ten behoeve van de verdere inrichting van de voorgenomen aanbesteding.
De eerste marktconsultatie is uitgevoerd in het tweede kwartaal van 2024. Tijdens deze marktconsultatieronde heeft de gemeente kennis en inzichten verkregen om de uitgangspuntennotitie verder op te stellen. De uitgangspuntennotitie vormt de basis voor het inkooptraject en de overeenkomsten die daaruit voortvloeien. De uitgangspunten gaan in op beleidsinhoudelijke aspecten, maar ook inkoop, contractmanagement en financieel administratieve uitgangspunten. Inmiddels is de uitgangspuntennotitie vastgesteld en bereidt de gemeente de aanbesteding voor.
De gemeente nodigt u van harte uit deel te nemen aan deze tweede ronde van marktconsultatie.