Terug naar overzicht
28 feb. 2025 - Aankondiging gegunde opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling

Levering PMD- en luierzakken

Gemeente Nederweert
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
De opdrachtgever is in het kader van onderhavige aanbesteding voornemens een overeenkomst af te sluiten voor de levering van de volgende producten: • Het leveren van inzamel- c.q. afvalzakken van ca. 60 liter voor plastic verpakkingen, metalen verpakkingen en drinkpakken (hierna: PMD-zakken); • Het leveren van inzamel- c.q. afvalzakken van ca. 30 liter voor luiers en incontinentiemateriaal (hierna: luierzakken). Voor een specifieke omschrijving van de inhoud van de opdracht, verwijst de opdrachtgever naar het Programma van eisen (Bijlage 3).

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
PMD zakken, luierzakken, PMD, afvalzakken
Hoofdopdracht (CPV-code)
19640000-4 Afval- en vuilniszakken van polytheen
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
Midden-Limburg (NL422)
TenderNed-kenmerk
497414
Referentienummer
-
PB/S nummer
135067-2025
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
1 apr. 2025
Voltooiing opdracht
31 mrt. 2027
Sluitingsdatum
15 jan. 2025, 10:00

Gerelateerde publicaties

  • 28 feb. 2025
    Aankondiging gegunde opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling
  • 18 dec. 2024
    Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling
  • 22 nov. 2024
    Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling