Terug naar overzicht
26 feb. 2025 - Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling

Raamovereenkomst Kantoorartikelen

Gemeente Tilburg
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
De Opdracht die Aanbestedende dienst heeft in te vullen en waarvoor zij op zoek is naar één Opdrachtnemer om een Overeenkomst mee te sluiten die toeziet op: De levering van kantoorartikelen (CPV-code 30192000-1 Kantoorbenodigdheden) en bijbehorende dienstverlening t.b.v. de kantoren en kantoorpersoneel van gemeente Tilburg. De dienstverlening betreft het beleveren en op voorraad houden van de kantoorartikelen kasten. De aanleiding voor het opstarten van de aanbesteding kantoorartikelen is het aflopen van de huidige overeenkomst.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Kantoorartikelen
Hoofdopdracht (CPV-code)
30192000-1 Kantoorbenodigdheden
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
Midden-Noord-Brabant (NL415)
TenderNed-kenmerk
513414
Referentienummer
2024/652/LS
PB/S nummer
127187-2025
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
8 apr. 2025, 10:00

Gerelateerde publicaties

  • 5 jun. 2025
    Aankondiging gegunde opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling
  • 26 feb. 2025
    Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling