Terug naar overzicht
18 jan. 2025 - Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling

BHV-middelen t.b.v. het Rijk

Inkoop Uitvoeringscentrum Dienst Justitiële Inrichtingen (IUC DJI)
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
De scope van de aanbesteding bestaat uit de Levering en Onderhoud van BHV-middelen op de verschillende Locaties van de Deelnemende organisaties. Onder BHV-middelen wordt onder andere verstaan: AED’s, EHBO-koffer, verbandmiddelen, desinfectiemiddel, schaar, pincet, pleisterautomaat etc. Op het gebied van Onderhoud is er behoefte aan Correctief en Preventief Onderhoud op onder andere de AED’s, Evac-Chairs en EHBO-koffers. De Opdracht is verdeeld in drie (3) Percelen.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
AED, EHBO-koffer, BHV, bedrijfshulpverlening, blusdekens
Hoofdopdracht (CPV-code)
33196000-0 Medische hulpmiddelen
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
33141110-4 Verband
33141623-3 EHBO-trommels
35112000-2 Reddings- en hulpverleningsuitrusting
39525400-2 Blusdekens
50800000-3 Diverse reparatie- en onderhoudsdiensten
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
504599
Referentienummer
IUCDJI/INKEA/JWLvH/2025-03
PB/S nummer
37944-2025
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
10 mrt. 2025, 11:00

Gerelateerde publicaties

  • 18 jan. 2025
    Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling
  • 16 jul. 2024
    Marktconsultatie