Terug naar overzicht
20 sep. 2024 - Aankondiging gegunde opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling

Assistent projectmanager verduurzaming vastgoed

Gemeente Amersfoort
Omschrijving
Amersfoort is een stad die zich in hoog tempo ontwikkelt, vol projecten en initiatieven. Onze stad groeit hard en dat proberen we zo duurzaam mogelijk te doen. Met een compacte organisatie zet Gemeente Amersfoort zich daarvoor in. De komende jaren worden 66 gebouwen in eigendom van de gemeente verduurzaamd. Voorbeelden van deze gemeentelijke gebouwen zijn multifunctionele accommodaties, welzijnsgebouwen, sporthallen en gymzalen, maar ook monumentale panden. Het doel is dat deze gebouwen in 2030 CO2-neutraal zijn. De gemeente wil op deze manier bijdragen aan een leefbare stad, ook voor toekomstige generaties.Wij zoeken een ervaren assistent projectmanager die de projectmanager van het project ?Prestatiegericht verduurzamen van gemeentelijk vastgoed? gaat assisteren.In het fysiek domein van Gemeente Amersfoort werk je aan de stad van morgen: een duurzame, gezonde en veilige omgeving voor iedereen die in Amersfoort woont, leeft en werkt. Heb jij een bouwkundige achtergrond en/of ben jij bouwkundig opgeleid en ben je op zoek naar een veelzijdige functie waarin je veel kunt leren en waarde kunt toevoegen aan de verduurzaming van ons vastgoed? Kom dan werken bij Gemeente Amersfoort en help onze projecten in de stad tot een succesvol einde te brengen.De inzet bedraagt in beginsel 24 uur per week. Afhankelijk van ervaring en beschikbare werkzaamheden kan dit in overleg worden uitgebreid tot maximaal 36 uur. LET OP!In het kader van gelijke kansen en het voorkomen van manipulatieve inschrijvingen, waarbij een inschrijver veel verschillende cv?s indient en zo kan sturen op wie in de top komen, mag een inschrijver maximaal 1 offerte/kandidaat aanbieden. Bij meer dan 1 aangeboden offerte/kandidaat zal alleen de eerst binnengekomen aanbieding meedingen naar de opdracht. Urenregistratie/facturatieDe gewerkte uren dienen te worden geregistreerd via de inhuurdesk van de Gemeente Amersfoort en na akkoord van de inhurende manager kan er via Mijn inhuurdesk op Gemeenteamersfoorthuurtin.nl een factuur digitaal worden verzonden aan de gemeente.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Aard van de opdracht
Raamovereenkomst
Procedure
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Trefwoorden
?, ?, ?, ?, ?
Hoofdopdracht (CPV-code)
71000000-8 Dienstverlening op het gebied van architectuur, bouwkunde, civiele techniek en inspectie
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
487093
Referentienummer
1189
PB/S nummer
-
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
-

Gerelateerde publicaties

Geen