Terug naar overzicht
11 jul. 2024 - Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling

Cloud Contact Center Software

Gemeente Hilversum
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
Het doel van de Aanbesteding is om één (1) Overeenkomst met één (1) Opdrachtnemer af te sluiten voor het leveren, implementeren en beheren van Cloud Contact Center Dienstverlening, die voldoet aan alle specificaties en Eisen en aan de toezeggingen van de Inschrijver, ten behoeve van de gemeente Hilversum.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
KCC Software, Contact Center, KCC
Hoofdopdracht (CPV-code)
72000000-5 IT-diensten: adviezen, softwareontwikkeling, internet en ondersteuning
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
48510000-6 Communicatiesoftware
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
Het Gooi en Vechtstreek (NL327)
TenderNed-kenmerk
467699
Referentienummer
1367725
PB/S nummer
420704-2024
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
1 jan. 2025
Voltooiing opdracht
31 dec. 2027
Sluitingsdatum
15 okt. 2024, 10:00

Gerelateerde publicaties

  • 19 jan. 2025
    Aankondiging gegunde opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling
  • 11 jul. 2024
    Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling
  • 16 jun. 2024
    Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling
  • 17 mei 2024
    Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling