Terug naar overzicht
27 jun. 2024 - Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling

Europese aanbesteding Raamovereenkomst Kantoormeubilair

Gemeente Aa en Hunze
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
De gemeente Aa en Hunze (hierna te noemen gemeente) is voornemens een raamovereenkomst te sluiten voor de levering van kantoormeubilair middels een Europese aanbestedingsprocedure overeenkomstig de aanbestedingswet 2012 (AW 2012), laatstelijk gewijzigd 1 juli 2016. De opdracht omvat het leveren van kantoormeubilair ten behoeve van de medewerkers van de gemeente Aa en Hunze. De locaties waar de kantoormeubelen geleverd en geplaatst dienen te worden liggen verspreid over de gehele gemeente Aa en Hunze, waarbij er van uit kan worden gegaan dat minimaal 75 % van het kantoormeubilair dient te worden geleverd in het gemeentehuis (Spiekersteeg 1 te Gieten), op de nieuwbouwlocatie van de buitendienst (Rondkamp te Gieten) en de opvanglocaties voor vluchtelingen in Papenvoort en Gieten.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Bureau, Bureaustoelen, Vergader-/overlegtafels, klein kantoormeubilair, her-stofferen
Hoofdopdracht (CPV-code)
39130000-2 Kantoormeubilair
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
Noord-Drenthe (NL131)
TenderNed-kenmerk
469956
Referentienummer
2024-007911
PB/S nummer
385056-2024
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
5 sep. 2024, 9:00

Gerelateerde publicaties

  • 20 nov. 2024
    Aankondiging gegunde opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling
  • 27 jun. 2024
    Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling
  • 5 jun. 2024
    Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling