Terug naar overzicht
9 mei 2024 - Aankondiging gegunde opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling

Klantonderzoek

Kamer van Koophandel
Omschrijving
KVK verricht continu onderzoek om ondernemers beter te leren kennen en ze zo goed mogelijk te kunnen begrijpen. Beter te snappen waar zij tegenaan lopen, wat hen bezighoudt en waar kansen en knelpunten zitten. Kortom; de ondernemer staat centraal. De inzi

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
KVK, Klantonderzoek. Perceel 1: marketing-, merk- en communicatie onderzoek., Klantonderzoek. Perceel 2: overig en generiek klantonderzoek., Klantonderzoek. Perceel 3: UX-onderzoek.
Hoofdopdracht (CPV-code)
73000000-2 Onderzoek en ontwikkeling, en aanverwante adviezen
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
79342310-9 Diensten voor klantenonderzoek
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
466590
Referentienummer
2023-6420
PB/S nummer
276504-2024
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
-

Gerelateerde publicaties

Geen