Terug naar overzicht
21 apr. 2024 - Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling

Raamovereenkomst inhuur ICT functies (projectmanager, informatie-adviseur en procesmanager)

Gemeente Apeldoorn, team Inkoop
Omschrijving
De gemeente Apeldoorn heeft in voorkomende gevallen behoefte aan tijdelijke versterking van de afdeling Informatie en/of specifieke deskundigheid door ICT-specialisten. Deze behoefte is in veel gevallen urgent en hiervoor maakt de gemeente Apeldoorn regel

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Aard van de opdracht
Raamovereenkomst
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Inhuur, Detachering, ICT
Hoofdopdracht (CPV-code)
79620000-6 Diensten voor de terbeschikkingstelling van personeel, met inbegrip van tijdelijk personeel
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
463743
Referentienummer
T75723
PB/S nummer
241547-2024
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
5 jun. 2024, 11:00

Gerelateerde publicaties

Geen