Terug naar overzicht
18 apr. 2024 - Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling

Leerlingen- en jeugdhulpvervoer

Gemeente Zoetermeer
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
Momenteel betreft het totale vervoer circa 251Leerlingen met een beschikking voor aangepast vervoer. Waar in dit document wordt gesproken over leerlingenvervoer, wordt bedoeld het vervoer van Leerlingen met een beschikking voor aangepast vervoer. Binnen het jeugdhulpvervoer is momenteel sprake van circa 689Jeugdigen die gebruik maken van het vervoer. Het aantal Leerlingen/Jeugdigen, de herkomst (woonadressen en ophaaladressen) en bestemmingen (scholen, instellingen, stageplaatsen, buitenschoolse opvanglocaties en opvoedkundige centra) kunnen voor aanvang en ook gedurende de contractperiode wijzigen. Voor een beschrijving van de herkomst, bestemmingen, schooltijden en frequentie van het vervoer wordt verwezen naar de separate Bijlagen ritinformatie m.b.t. leerlingenvervoer en ritinformatie m.b.t. jeugdhulpvervoer. Deze data geldt slechts als een indicatie van het vervoersvolume. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Leerlingenvervoer, jeugdhulpvervoer, taxidiensten, vervoer
Hoofdopdracht (CPV-code)
60130000-8 Diensten voor speciaal personenvervoer over land
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
60120000-5 Taxidiensten
60140000-1 Personenvervoer zonder dienstregeling
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
456474
Referentienummer
-
PB/S nummer
229054-2024
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
7 mei 2024, 12:00

Gerelateerde publicaties

  • 11 aug. 2024
    Aankondiging gegunde opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling
  • 18 apr. 2024
    Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling
  • 13 mrt. 2024
    Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling