Terug naar overzicht
21 feb. 2024 - Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling

Circulaire kantoorinrichting en advisering

Gemeente Almere
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
Het doel van de aanbesteding is om een overeenkomst met één opdrachtnemer af te sluiten voor “Circulaire kantoorinrichting en advisering.” Waarbij de gemeente nadrukkelijk op zoek is naar een langdurig partnerschap om in de komende jaren grote stappen te zetten op het gebied van circulariteit, duurzaamheid en vitaliteit. Gemeente Almere is hiervoor gericht op zoek naar een partner die in co-creatie kan meewerken om de volgende ambities te realiseren: 1. Circulaire kantoorinrichting 2. Gezonde en vitale werkplekken 3. Advisering in co-creatie 4. Registratie en documentatie 5. Prijs. De gemeente heeft de Rapid Circular Contracting (RCC) methodiek gekozen om innovatiegericht circulair in te kopen op basis van haar ambities. Hierbij wordt de markt uitgedaagd om met oplossingen te komen zonder dat er aan de voorkant oplossingen worden omschreven of gespecificeerd. Er wordt geselecteerd op het best passende partnerschap. Verdere informatie treft u in de Offerteaanvraag en de bijlagen.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Circulair, Kantoorinrichting, Advisering, RCC-methodiek
Hoofdopdracht (CPV-code)
39130000-2 Kantoormeubilair
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
453175
Referentienummer
IA2023.06.05
PB/S nummer
109457-2024
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
1 jul. 2024
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
16 apr. 2024, 13:00

Gerelateerde publicaties

Geen