Terug naar overzicht
5 feb. 2024 - Marktconsultatie

CRM oplossing voor het Kadaster

De Dienst voor het kadaster en de openbare registers (het Kadaster)
Omschrijving
Het Kadaster wil gebruikmaken van een SaaS Customer Relations Management pakket om haar kerntaken te helpen uitvoeren. Het is de kerntaak van het Kadaster om gegevens te verzamelen over registergoederen in Nederland, deze bij te houden in openbare registers en op kadastrale kaarten en deze gegevens, vaak tegen een vergoeding, beschikbaar te stellen aan particulieren, bedrijven en andere belanghebbenden in de samenleving (wettelijke plicht volgens de Kadasterwet). Naast deze kerntaak heeft het Kadaster nog een aantal taken. Voor nadere informatie over het Kadaster wordt inschrijver verwezen naar de website van het Kadaster www.kadaster.nl.

Details

Type opdracht
Diensten
Trefwoorden
CRM, Marketing, Klantenregistratie, SaaS, Additionele dienstverlening CRM
Hoofdopdracht (CPV-code)
72212445-0 Diensten voor ontwikkeling van software voor elektronisch klantenbeheer
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
450979
Referentienummer
DGV 2024 02
PB/S nummer
78722-2024
Europees of nationaal
Nationaal

Planning

Sluitingsdatum marktconsultatie
18 mrt. 2024

Gerelateerde publicaties

Geen