Terug naar overzicht
3 jan. 2024 - Aankondiging gegunde opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling

Europese aanbesteding voor de inzameling van huishoudelijk afval in gemeente Oude IJsselstreek

Gemeente Oude IJsselstreek
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
De opdracht betreft de huis-aan-huis inzameling van huishoudelijk afval binnen de gemeente Oude IJsselstreek en het transport naar een afvaloverslagstation. Het gaat om circa 17.300 huisaansluitingen. Het betreft inzameling Huishoudelijk Rest Afval (HRA), Groente-, Fruit-, Tuinafval en Etensresten (GFT+E-afval), Plastic verpakkingen, Blik en Drinkpakken (PBD) en Oud papier en Karton (OPK). Huishoudens maken voornamelijk gebruik van minicontainers. Ook het ledigen van ondergrondse en bovengrondse afvalverzamelcontainers valt onder de opdracht.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
afval, inzameling, containers, Oude IJsselstreek
Hoofdopdracht (CPV-code)
90510000-5 Afvalverzameling en -verwerking
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
Gelderland (NL22)
TenderNed-kenmerk
434871
Referentienummer
Zaaknummer 639348
PB/S nummer
4386-2024
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
1 jan. 2025
Voltooiing opdracht
31 dec. 2030
Sluitingsdatum
6 dec. 2023, 11:00

Gerelateerde publicaties

  • 3 jan. 2024
    Aankondiging gegunde opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling
  • 26 okt. 2023
    Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling