De missie van Werk, Inkomen & Zorg is het voorkomen van lange uitkeringsafhankelijkheid, bevorderen van zelfredzaamheid en participatie en het voorkomen en aanpakken van misbruik. Het team heeft als taak het verstrekken van uitkeringen\, beoordelen minimaregelingen, informeren de klant, verwijzen door, begeleiden naar werk of stimuleren van participatie en zelfredzaamheid. kernwoorden zijn doelmatigheid, dienstverlening, rechtmatigheid en grip op eigen leven. Klantbeheer binnen Werk, Inkomen & Zorg richt zich op het uitvoeren van de Participatiewet, Ioaw, Ioaz, Bbz, bijzondere bijstand en minimaregelingen, conform beleid en regelgeving passend bij de klant. de klantmanager richt zich op de behandeling van aanvragen voor uitkeringen. Essentieel hierbij is het kennen van de klant zodat de klantmanager oplossingsgericht kan denken en handelen en maatwerk kan leveren op het snijvlak van recht en zorg. Constructieve samenwerking binnen het sociaal domein is essentieel. De klantmanager is regisseur van het proces en werkt risico- en signaalgestuurd. De klantmanager heeft een eigen caseload en is voor deze klanten het aanspreekpunt en heeft voor de klant een signalerende en doorverwijzende rol. LET OP!In het kader van gelijke kansen en het voorkomen van manipulatieve inschrijvingen, waarbij een inschrijver veel verschillende cv?s indient en zo kan sturen op wie in de top komen, mag een inschrijver maximaal 2 offerte/kandidaat aanbieden. Bij meer dan 2 aangeboden offertes/kandidaten zal alleen de eerst binnengekomen aanbieding meedingen naar de opdracht. Er zitten al 2 preferente kandidaten op de afdeling.Urenregistratie/facturatieDe gewerkte uren dienen te worden geregistreerd via de inhuurdesk van de Gemeente Amersfoort en na akkoord van de inhurende manager kan er via Mijn inhuurdesk op Gemeenteamersfoorthuurtin.nl een factuur digitaal worden verzonden aan de gemeente.