Terug naar overzicht
16 dec. 2023 - Aankondiging van een gegunde opdracht - speciale sectoren

Outsourcing servicecenter TenneT

TenneT TSO
Omschrijving
TenneT wenst een callcenter te contracteren die voor TenneT inbound e-mails en telefoongesprekken uit handen neemt door deze te inhoudelijk beantwoorden (in het Engels of in het Nederlands) of door te verwijzen naar de juiste personen binnen de TenneT organisatie. TenneT verwacht in de nieuwe situatie een partnership waarin niet alleen operationele taken uit handen worden genomen maar ook een proactieve houding om de inbound e-mails, telefoongesprekken en doorverwijzingen terug te dringen door repeterende zaken te signaleren en een concrete (innovatieve) oplossing te bieden. Het callcenter biedt een team met hoger opgeleide technische (MBO of hoger) medewerkers (ook met een afstand tot de arbeidsmarkt) die zelf in staat zijn vragen van burgers te beantwoorden of te ontwikkelen tot dat niveau binnen een redelijke termijn.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Niet-openbaar
Trefwoorden
Hoofdopdracht (CPV-code)
79512000-6 Telefonisch informatiecentrum
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
64200000-8 Telecommunicatiediensten
64211100-9 Lokale telefoondiensten
64220000-4 Telecommunicatiediensten, met uitzondering van telefoon en datatransmissie
71316000-6 Advies inzake telecommunicatie
72253000-3 Helpdesk- en ondersteuningsdiensten
72253100-4 Helpdeskdiensten
79510000-2 Telefoonbeantwoordingsdiensten
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
421811
Referentienummer
EU-434
PB/S nummer
2023/S 244-767263
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
21 aug. 2023, 15:00

Gerelateerde publicaties

  • 16 dec. 2023
    Aankondiging van een gegunde opdracht - speciale sectoren
  • 19 jul. 2023
    Aankondiging van een opdracht - speciale sectoren