Terug naar overzicht
14 nov. 2023 - Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling

Inbound & Outbound telefonie

Belastingdienst, IUC Belastingdienst
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
De scope van de aanbesteding betreft de levering van Inbound & Outbound telefonie voor de Contactcenters, zodat die de primaire taken van de Belastingdienst kunnen voortzetten. De Opdrachtnemer garandeert de telefonische bereikbaarheid van de Contactcenters van de Belastingdienst. Daarnaast zorgt de Opdrachtnemer ervoor dat de spraakkwaliteit aantoonbaar ‘goed’ is. Bovendien dient de Opdrachtnemer een aantal functionaliteiten te leveren zoals een Portal voor beheer en monitoring, Gegevenslevering en specifieke facturering. De scope van de opdracht omvat: - Inbound telefonie voor de Contactcenters van de Belastingdienst voor de Servicenummers; - Outbound telefonie voor de Contactcenters van de Belastingdienst voor het ondersteunen van het primaire proces; - Migratie; - Additionele dienstverlening.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Inbound & Outbound telefonie, vaste telefonie
Hoofdopdracht (CPV-code)
64210000-1 Telefoon- en datatransmissiediensten
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
438579
Referentienummer
-
PB/S nummer
691821-2023
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
16 feb. 2024
Voltooiing opdracht
16 feb. 2027
Sluitingsdatum
11 jan. 2024, 12:00

Gerelateerde publicaties

  • 27 aug. 2024
    Aankondiging gegunde opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling
  • 14 nov. 2023
    Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling