14 nov. 2023 - Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling
Inbound & Outbound telefonie
Belastingdienst, IUC Belastingdienst
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Details
Publicatie
Documenten
Vraag en antwoord
Omschrijving
De scope van de aanbesteding betreft de levering van Inbound & Outbound telefonie voor de Contactcenters, zodat die de primaire taken van de Belastingdienst kunnen voortzetten. De Opdrachtnemer garandeert de telefonische bereikbaarheid van de Contactcenters van de Belastingdienst. Daarnaast zorgt de Opdrachtnemer ervoor dat de spraakkwaliteit aantoonbaar ‘goed’ is.
Bovendien dient de Opdrachtnemer een aantal functionaliteiten te leveren zoals een Portal voor beheer en monitoring, Gegevenslevering en specifieke facturering.
De scope van de opdracht omvat:
- Inbound telefonie voor de Contactcenters van de Belastingdienst voor de Servicenummers;
- Outbound telefonie voor de Contactcenters van de Belastingdienst voor het ondersteunen van het primaire proces;
- Migratie;
- Additionele dienstverlening.