Terug naar overzicht
13 jun. 2023 - Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie

Onderhoud asfalt- en markeringswerkzaamheden

gemeente Nijmegen
Omschrijving
De aanleiding van deze aanbesteding is dat de asfaltverhardingen binnen de gemeente doorlopend onderhoud behoeven. Het contract met de huidige opdrachtnemer loopt eind 2023 af. De gemeente Nijmegen zoekt per 1 januari 2024 een nieuwe opdrachtnemer. Het doel van deze opdracht is om een nieuwe samenwerkingspartner te contracteren voor het jaarlijkse reguliere onderhoud aan asfaltwegen, alsmede nader te bepalen reconstructiewerkzaamheden op projectbasis. Voor de projecten heeft gemeente zelf een ontwerp tot op VO-niveau laten uitwerken. Van opdrachtnemer wordt het uitwerken van dit VO en de realisatie daarvan verlangd. Op de raamovereenkomst is de UAV2012 van toepassing. Deze opdracht wordt gegund aan de gegadigde die de Beste Prijs/kwaliteit verhouding heeft uitgebracht.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Werken
Aard van de opdracht
Raamovereenkomst
Procedure
Niet-openbaar
Trefwoorden
Hoofdopdracht (CPV-code)
45000000-7 Bouwwerkzaamheden
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
415540
Referentienummer
T40567
PB/S nummer
2023/S 115-356832
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
10 jul. 2023, 12:00

Gerelateerde publicaties

  • 13 jun. 2023
    Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie
  • 9 jun. 2023
    Aankondiging van een opdracht