Terug naar overzicht
14 jun. 2023 - Aankondiging van een opdracht

Ontwerpdiensten Meldkamer Amsterdam

Politie
Omschrijving
De 112-meldkamer van Amsterdam wordt geherhuisvest. Momenteel is deze op het hoofdbureau gevestigd. Er is daartoe een bestaand kantoorpand aangekocht in Amsterdam Westpoort. Dit kantoorpand en het terrein erom heen moet verbouwd worden om geschikt te worden als meldkamerfunctie. Het gebouw is 5300 m2 groot en de verwachting is dat het gehele programma binnen de gevels ingepast kan worden. - een 24/7 Command- en Controlcenter van ca. 55 meldtafels Bij het C&C-center horen ook kantoorruimten (ca.100 bureauwerkplekken volgens het Activiteitgericht-Werken vergaderruimten, restauratieve voorzieningen en kleedruimten. Dit beslaat het grootste deel van het nuttig oppervlak van het gebouw. Globaal bestaat de Ontwerpopdracht uit het ontwerpen van het gebouw en het terrein tot en met een Uitvoeringsgereed Ontwerp, het begeleiden van de uitvoering tijdens de bouwfase op de eigen ontwerpdiscipline, en een stuk nazorg (juiste revisiegegevens).

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Niet-openbaar
Trefwoorden
Hoofdopdracht (CPV-code)
71000000-8 Dienstverlening op het gebied van architectuur, bouwkunde, civiele techniek en inspectie
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
71200000-0 Dienstverlening op het gebied van architectuur en dergelijke
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
Groot-Amsterdam (NL32B)
TenderNed-kenmerk
416273
Referentienummer
-
PB/S nummer
2023/S 115-356192
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
1 jan. 2024
Voltooiing opdracht
30 sep. 2026
Sluitingsdatum
19 jul. 2023, 12:00

Gerelateerde publicaties

Geen