Terug naar overzicht
5 jun. 2023 - Marktconsultatie

Marktconsultatie Klantcontactplatform

Kamer van Koophandel
Omschrijving
KVK heeft een nieuwe klantcontactstrategie opgesteld en wil op korte termijn starten met de realisatie, hetgeen met de huidige beschikbare systemen onvoldoende mogelijk is. De technologische ontwikkelingen in de wereld van klantcontact gaan snel en zijn bepalend in gebruik en toepassing van kanalen en devices, waarin o.a. gebruikersgemak, personalisatie, omnichannel steeds belangrijker worden voor een goede klantbeleving. Als eerste stap in keuze voor een klantcontactplatform is het voor KVK noodzakelijk om te identificeren welk(e) klantcontactplatform(en) het meeste biedt om invulling te geven aan de klantcontactstrategie, alsmede mogelijkheden biedt om bij te blijven op innovatieve ontwikkelingen en daarnaast goed implementeerbaar en beheersbaar is.

Details

Type opdracht
Leveringen
Trefwoorden
Hoofdopdracht (CPV-code)
48000000-8 Software en informatiesystemen
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
48900000-7 Diverse software en computersystemen
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
414962
Referentienummer
-
PB/S nummer
2023/S 109-340539
Europees of nationaal
Europees

Planning

Sluitingsdatum marktconsultatie
-

Gerelateerde publicaties

Geen