Terug naar overzicht
25 feb. 2023 - Aankondiging van een gegunde opdracht

Aanbesteding Uitvoering APPA-wet

Gemeente Amsterdam, Facilitair Bureau
Omschrijving
In het kader van deze Aanbesteding is de Gemeente voornemens een Overeenkomst af te sluiten ten behoeve van de uitvoering voor de werkzaamheden van de APPA Wet (Algemene Pensioenwet Politieke Ambtsdragers) met Contractant. In het kader van het bestuurlijk stelsel liggen de bevoegdheden voor de uitvoering van de APPA, jegens gewezen leden van het dagelijks bestuur van de zeven stadsdelen en het college van B&W van de Gemeente bij de directie P&O. De manager van afdeling PID van de directie P&O vertegenwoordigt de Gemeente bij deze aanbesteding. Het betreft hier alle voorkomende werkzaamheden inzake de APPA Wet en het Besluit Sollicitatieplicht APPA waaronder: de toekenning en administratie van wachtgelduitkeringen;toezicht & controle op de uitvoering van de sollicitatieplicht;de toekenning en administratie van pensioenuitkeringen aan gewezen politiek ambtsdragers en hun nabestaanden;het afhandelen van bezwaren van (gewezen) bestuurders over de uitvoering wet APPA.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Hoofdopdracht (CPV-code)
66520000-1 Pensioendiensten
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
66520000-1 Pensioendiensten
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
381491
Referentienummer
AFI-2022-0554
PB/S nummer
2023/S 042-122883
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
21 nov. 2022, 10:00

Gerelateerde publicaties

  • 25 feb. 2023
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 12 okt. 2022
    Aankondiging van een opdracht