Terug naar overzicht
19 jan. 2023 - Aankondiging van een opdracht

Circulair kantoormeubilair

Gemeente Huizen
Omschrijving
Wij nodigen u uit om een offerte uit te brengen voor het leveren van remontabel kantoormeubilair ten behoeve van de Gemeente Huizen. De gemeente Huizen wil per 2025 50% circulair inkopen. Remontabel meubilair is circulair. Onder remontabel verstaan wij: uit elkaar te halen en voor dezelfde functie opnieuw te gebruiken zonder breken/beschadigen. Met de winnaar van deze aanbesteding gaan wij een raamovereenkomst aan. De raamovereenkomst loopt van 1-4-2023 tot 31-3-2026 en kan 2 maal met 1 jaar verlengd worden. De maximale waarde is € 200.000,-. Een exacte omzetgarantie kan niet worden gegeven. Binnen de raamovereenkomsten plaatsen wij opdrachten van minimaal 5 items (uitgezonderd onderdelen, die kunnen we per stuk bestellen). Bij levering neemt u het oude meubilair mee om het een nieuw leven te geven.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
kantoormeubilair
Hoofdopdracht (CPV-code)
39130000-2 Kantoormeubilair
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
395609
Referentienummer
-
PB/S nummer
-
Europees of nationaal
Nationaal

Planning

Aanvang opdracht
1 apr. 2023
Voltooiing opdracht
31 mrt. 2028
Sluitingsdatum
2 mrt. 2023, 9:00

Gerelateerde publicaties

  • 23 mrt. 2023
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 19 jan. 2023
    Aankondiging van een opdracht