Terug naar overzicht
16 dec. 2022 - Aankondiging van een opdracht

Kantoorartikelen

Avans Hogeschool te Tilburg
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
De aan te besteden Opdracht wordt als volgt gedefinieerd: • Het leveren van Kantoorartikelen inclusief de bijbehorende dienstverlening voor de onderwijsfacilitering en interne bedrijfsvoering van Avans, waarbij kwalitatief goede producten tegen een scherpe prijsstelling worden aangeboden; • Het assortiment wordt via een webshop, die gekoppeld is met het bestel- en betaalsysteem van Avans, benaderbaar voor de interne klant en de bestellingen worden eveneens volledig digitaal uitgevoerd; Binnen de scope van de opdracht vallen alle Kantoorartikelen en optioneel PBM artikelen. Onder de PBM artikelgroep vallen onder andere de volgende producten: persoonlijke beschermingsmiddelen, zoals veiligheidsbrillen, mondmaskers, etc. Avans verplicht zich niet om alle PBM artikelen bij Opdrachtnemer te kopen, maar heeft hier wel de mogelijkheid voor.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Kantooratikelen, Leveren, Webshop, Dienstverlening
Hoofdopdracht (CPV-code)
30192000-1 Kantoorbenodigdheden
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
West-Noord-Brabant (NL411)
TenderNed-kenmerk
390150
Referentienummer
-
PB/S nummer
2022/S 244-704983
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
21 feb. 2023, 8:00

Gerelateerde publicaties

  • 27 apr. 2023
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 8 feb. 2023
    Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie
  • 16 dec. 2022
    Aankondiging van een opdracht