Terug naar overzicht
24 okt. 2022 - Marktconsultatie

Veilig e-mailen

Gemeente Utrecht
Omschrijving
Gemeente Utrecht maakt voor het veilig mailen gebruik van een oplossing van Zivver. Het contract met de huidige leverancier loopt af en er moet een aanbesteding plaatsvinden voor het afsluiten van een nieuw contract voor veilig mailen. De gemeente is op zoek naar een oplossing waarbij gebruikers zo efficiƫnt en eenvoudig mogelijk de veilig mailen toepassing kunnen gebruiken. Dit dient mogelijk te zijn op alle devices die beschikbaar zijn binnen de gemeente.

Details

Type opdracht
Leveringen
Trefwoorden
Hoofdopdracht (CPV-code)
48000000-8 Software en informatiesystemen
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
383427
Referentienummer
-
PB/S nummer
-
Europees of nationaal
Nationaal

Planning

Sluitingsdatum marktconsultatie
15 nov. 2022

Gerelateerde publicaties

  • 2 nov. 2022
    Marktconsultatie
  • 24 okt. 2022
    Marktconsultatie