Terug naar overzicht
26 okt. 2022 - Aankondiging van een gegunde opdracht

E-dienst Levensonderhoud

Gemeente Amersfoort
Omschrijving
Gemeente Amersfoort is op zoek naar een oplossing die het voor de inwoners van de gemeente mogelijk maakt om een aanvraag uitkering levensonderhoud in het kader van de participatiewet te doen m.b.v. een digitaal formulier via internet dat zo veel mogelijk vooringevuld is met gegevens over de inwoner, die bekend zijn bij de overheid. Daarnaast moet de oplossing bijdragen aan efficiƫnte verwerking van de aanvraag bij de gemeente, door een koppeling met de door de gemeente gebruikte backoffce applicatie Suite4Werk&Inkomen van leverancier Centric. Ontvangst van de aanvraag moet zonder tussenkomst van een medewerker leiden tot het bijwerken van clientgegevens en het opboeken van een werkproces. Meer informatie over de inhoud van de opdracht kunt u lezen in het document "Nadere informatie" dat is geupload in de map "documenten". De opdracht wordt aangegaan voor minimaal 2 jaar met 2 maal mogelijke verlenging met 1 jaar, dus totaal maximaal 4 jaar.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Aard van de opdracht
Overheidsopdracht
Procedure
Onderhandeling zonder bekendmaking
Trefwoorden
levensonderhoud_participatieweg, digitaal_formulier
Hoofdopdracht (CPV-code)
48000000-8 Software en informatiesystemen
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
48300000-1 Software voor het maken van documenten, tekeningen, afbeeldingen, dienstregelingen en productiviteit
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
361753
Referentienummer
-
PB/S nummer
2022/S 209-595429
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
-

Gerelateerde publicaties

  • 26 okt. 2022
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 20 mei 2022
    Aankondiging in het geval van vrijwillige transparantie vooraf