Terug naar overzicht
5 okt. 2022 - Aankondiging van een opdracht

EU Meubilair Hybride Werken

Gemeente Ooststellingwerf
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
Het primaire doel van de aanbestedingsprocedure is het realiseren van de (her)inrichting van het gemeentehuis met meubilair passend bij de uitgangspunten van het hybride werken en binnen de daarvoor gestelde wensen en eisen. Onderdeel van de opdracht is het leveren van nieuw (collectie) meubilair, het leveren van nieuw maatwerk meubilair en het bieden van revitalisatie en modificatie van bestaand meubilair. De opdracht voorziet primair in de realisatie van de (her)inrichting, opgedeeld in drie fasen. De initiƫle opdracht betreft de realisatie van de Proeftuin, fase 1, op basis van het reeds bestaande ontwerp. Het Inschrijfblad beschrijft het meubilair voor de Proeftuin. De realisatie van de inrichting van de Proeftuin is voorzien voor week 23-2023.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Meubilair, Maatwerk
Hoofdopdracht (CPV-code)
39100000-3 Meubilair
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
Zuidoost-Friesland (NL126)
TenderNed-kenmerk
375659
Referentienummer
2022-ME2908
PB/S nummer
2022/S 194-546957
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
1 mrt. 2023
Voltooiing opdracht
28 feb. 2025
Sluitingsdatum
25 nov. 2022, 10:00

Gerelateerde publicaties

  • 24 feb. 2023
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 5 okt. 2022
    Aankondiging van een opdracht