Vaste- en mobiele telefonie en Klant Contactcentrum
Stichting Slachtofferhulp Nederland
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Details
Publicatie
Documenten
Vraag en antwoord
Omschrijving
Europese aanbesteding in 2 percelen:
• Vast en mobiele telefonie
• Klant Contact center applicatie voor CAI
Onder vast en mobiel vallen alle reguliere vaste telefonie diensten en mobiele telefonie diensten:
• Alle vaste telefonie (op hoofd- en nevenlocaties) die momenteel gekoppeld is op de bedrijfstelefonie centrale;
• Alle nummerblokken die geregistreerd staan op naam en gekoppeld zijn op de bedrijfstelefonie centrale en de vast-/mobieloplossing, te weten: 0900-nummerreeksen, 030-nummerreeksen en 088-nummerreeksen;
• Nummers als: 116-006
• En alle mobiele telefoniediensten:
Alle mobiele nummers en abonnementen t.b.v. smartphones en tablets;
• Mobile Device Management, de beheeromgeving voor alle mobiele abonnementen.
Klant Contact Center applicatie:
• Alle contactcenter functionaliteit en beheer en doorontwikkeling