Terug naar overzicht
3 apr. 2022 - Aankondiging van een gegunde opdracht

VWS EA Klantcontactcentrum Optimalisatie Klantprocessen

Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Omschrijving
Het klantcontactcentrum (KCC) is het centrale klantenloket van het CIBG. Hier worden de klanten (burgers, professionals en organisaties) geïnformeerd. De klantvragen komen via diverse kanalen binnen en worden ook via diverse kanalen beantwoord (zoals telefoon, mail, balie, webcare, brief). Alle klantvragen en klachten over CIBG-producten worden bij het KCC aangenomen, vastgelegd en afgehandeld.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Onderhandeling zonder bekendmaking
Trefwoorden
Klantcontactcentrum, Optimalisatie klantprocessen, Customer Care platform
Hoofdopdracht (CPV-code)
72000000-5 IT-diensten: adviezen, softwareontwikkeling, internet en ondersteuning
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
48421000-5 Software voor faciliteitenbeheer
64210000-1 Telefoon- en datatransmissiediensten
72000000-5 IT-diensten: adviezen, softwareontwikkeling, internet en ondersteuning
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
356367
Referentienummer
201865006.028.064
PB/S nummer
2022/S 068-180977
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
-

Gerelateerde publicaties

Geen