Terug naar overzicht
9 mrt. 2022 - Aankondiging van een gegunde opdracht

CRM Engineer 2x

Kamer van Koophandel
Omschrijving
KVK maakt zich klaar voor de toekomst. KVK zet vol in op digitalisering en heeft zichzelf als doel gesteld om de beste digitale dienstverlener te worden binnen de publieke sector en is bezig met deze grote transformatie. Met onze Agile werkwijze spelen wij sneller in op de behoefte van onze klanten en producten, en maken we onze diensten toegankelijker voor ondernemers. Momenteel maken wij onze dienstverlening flexibeler en onze IT up-to-date om sneller en beter te kunnen inspelen op de klantwensen.Wij zijn op zoek naar twee developers. Als ervaren developer werk je aan de ontwikkeling, beheer en implementatie van nieuwe On Premise/SaaS CRM software. Je ondersteunt en helpt mee in het ontwikkelen van het Continuous Delivery gedachtegoed en begrijpt het belang van opruimen van legacy. Vanuit jouw kennis en ervaring weet jij bij te dragen aan de digitale ambitie van KVK: het leven van ondernemers makkelijker maken met betekenisvolle informatie, toegang tot het Handelsregister, onze data, kennis en netwerken. Denk daarbij aan mooie uitdagingen zoals het volledig digitaal inschrijven mogelijk maken en het ondersteunen van self service voor de ondernemer. Als CRM Developer ben je bekend met (meerdere) CRM pakketten. Je komt te werken in een open organisatie met een Agile cultuur. Je gaat onderdeel uitmaken van een volledig scrumteam en als hecht team willen wij het beste klantproduct leveren, door aan de ondernemers overzichtelijke, gebruiksvriendelijke diensten te bieden.Wij zijn op zoek naar twee developers voor ons Team Klantinteracties waarin gewerkt wordt aan het CRM systeem in het Klantinteractielandschap waar onze klanten en interne medewerkers gebruik van maken via verschillende kanalen. Op dit moment maken wij gebruik van het on-premise CRM systeem Sage waarin je nieuwe en gewijzigde functionaliteiten zult ontwikkelen.CRM binnen KVKHet IT-landschap binnen KVK is altijd in ontwikkeling, zo ook het CRM systeem van KVK. Met circa 1100 gebruikers is het CRM systeem ??n van de belangrijkste systemen van KVK. KVK heeft ambitieuze plannen op het vlak van klantinteracties en CRM staat daarin in het hart. CRM is hierbij de spin in het web en via API?s en het integratieplatform worden gegevens met andere systemen uitgewisseld. Derhalve zal er de komende jaren veel veranderen in en rond CRM. Enkele voorbeelden hierin zijn:? Het opbouwen van een 360 graden klantbeeld;? Het standaardiseren en automatiseren van processen;? Het verhogen van selfservice door klantrelaties.Er zal ook een groei in volwassenheid van het gebruik van het systeem plaatsvinden. Om deze doelstellingen te realiseren willen we het team Klantinteracties uitbreiden.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
?, ?, ?, ?, ?
Hoofdopdracht (CPV-code)
79620000-6 Diensten voor de terbeschikkingstelling van personeel, met inbegrip van tijdelijk personeel
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
79620000-6 Diensten voor de terbeschikkingstelling van personeel, met inbegrip van tijdelijk personeel
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
352446
Referentienummer
4385
PB/S nummer
-
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
-

Gerelateerde publicaties

Geen